Forgalomkorlátozás lesz az M1-M7-es autópályán Budaörsnél és az M0-son Törökbálintnál
A közlekedőknek a munkálatok idején hosszabb menetidővel kell számolniuk.
A közlekedőknek a munkálatok idején hosszabb menetidővel kell számolniuk.
A lángokat eloltották, és a teljes útzárat is megszüntették, de egyelőre csak egyetlen sávon haladhat a forgalom.
Azt nem tudni, hogyan sikerült a „bravúr".
Nem éppen veszélytelen mutatványra vállalkozott.
Igazságosztót játszott egy kamionos az M0-ás egyik kijáratánál, nem engedte el a szabályosan közlekedő autósokat, egy Suzukit pedig kis híján a szalagkorlátnak szorított.
A korábbi közlekedési államtitkár nem osztja Karácsony Gergely véleményét, miszerint a változtatással Budapestre 6000 extra autós zúdulhat naponta.
Most épp a főpolgármester vádolja autósüldözéssel a kormányt.
Már 5-6 kilométeres a torlódás.
Mindkét helyszín közelében nagy a torlódás.
Az M6-os csomópontjánál több kilométer hosszú torlódás alakult ki.
A lassító sávon halad a forgalom az 52-es kilométernél, a nézelődők miatt a másik pályán is torlódás van.
Csak a belső sávon haladhat a forgalom az Ecser-Maglód csomópont előtt az M3-as felé.
Egy tipikus balest, amikor a személyautó a teherautó holtterébe kerül.
Hiába a súlyos csekkek, továbbra is sok a túlpakolt tréler.
A 2011 Egyesület 15 órától 17 óráig figyelemfelhívó demonstrációt szervez.
A gyanúsítottak Bulgária felé indulhattak tovább.
Budapest felé az M0-s csomópontjánál ütközött össze két személygépkocsi.
Megállt a gázoló, miután elütötte az M0-son átkelő 92 éves román férfit, de anélkül hajtott tovább, hogy hívta volna a mentőket vagy rendőröket. A gázolót és két utasát még keresik a rendőrök. Az áldozatról kiderült, hogy korához képes kifejezetten jó egészségnek örvendett, és korábban órásmesterként dolgozott.